جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خیمه های معرفت

حوزه/ خیمه های معرفت در ایام نوروز با حضور بیش از 50 مبلغ اعزامی در بقاع شاخص استان خوزستان برپا می شود.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و نوروز، از اجرای طرح یاس نبوی در بقاع متبرکه خبر داد و افزود: این طرح از 28 اسفند ماه سال جاری تا 6 فروردین 94 در بقاع شاخص استان اجرا می شود.

وی به اهداف برگزاری طرح "یاس نبوی" در بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف ترویج فضایل فاطمی، ترویج خطبه فدکیه به عنوان منشور بصیرت در دفاع از ولایت برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در ادامه گفت: این طرح در 67 بقعه و از سوی 52 نفر از مبلغان اعزامی از قم اجرا می شود

وی با اشاره به برگزاری همایش "رهروان یاس نبوی" در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: تجمع سادات فاطمی در شام شهادت حضرت زهرا(س) در بقاع سبزقبای دزفول و علی بن مهزیار اهوازی برگزار می شود.

حجت الاسلام طباطبایی به اجرای طرح "آرامش بهاری" برای چهارمین سال متوالی در بقاع متبرکه خوزستان اشاره کرد و گفت: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی، ارتقا سطح فكری و فرهنگی، خدمت رسانی مطلوب به زائران بقاع متبرکه از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار طرح آرامش بهاری، خیمه هایی با عنوان خیمه های معرفت نیز در بقاع شاخص استان با حضور 50 مبلغ اعزامی از قم برپا می شود

حجت الاسلام طباطبایی با بیان این که موقوفات باید در جهت اجرای نیت واقف استفاده شوند، افزود: سازمان اوقاف تلاش می کند تا در راستای استفاده از موقوفات در جهت اجرای نیت واقف حرکت کرده و از این امانت ها به درستی حفاظت کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha