پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری خوزستان

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که جوسازی های رسانه ای در شأن خبرگان رهبری نیست، گفت: مجلس خبرگان همواره به دور از جوسازی های رسانه ای عمل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برخی جوسازی های ناصحیح رسانه ها در خصوص انتخاب رئیس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: از آنجایی که شأنیت اعضای مجلس خبرگان همسوی با شأنیت ولایت فقیه است، انتخاب رئیس مجلس نیز باید به دور از این جوسازی هایی که متأسفانه برخی ها به آن دامن می زنند، باشد.

وی با بیان این که انتخاب رئیس مجلس خبرگان همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست، افزود: مسأله ریاست در مجلس خبرگان همچون ریاست در مجلس شورای اسلامی که بعضا گرفتار جریانات سیاسی می شود، نیست؛ چرا که در خبرگان رهبری، اعضای محترم آن، با متانت و استواری، چهره شاخصی که مورد قبول اکثریت اعضاء باشد را انتخاب می کنند.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر این که اعضای خبرگان رهبری همچون گذشته چهره شاخصی را انتخاب خواهند کرد، گفت:در ریاست خبرگان رهبری چهره های شاخصی  داشته ایم که إن شاءالله در این دوره نیز اعضای محترم بهترین فرد را به ریاست این مجلس که تنها یک سال از عمر آن باقی مانده را انتخاب می کنند.

وی در پایان با تأکید بر این که این جوسازی های رسانه ای در شأن خبرگان نیست و اعضای محترم خبرگان باید فرای از این جوسازی های سیاسی قرار گیرند، گفت: از آنجایی که مجلس خبرگان همواره کار خویش را به دور از جوسازی های رسانه ای دنبال می کند و تصمیمات لازم را متناسب با جایگاه خویش می گیرد، پیشنهاد می کنم که همه رسانه ها شأن مجلس خبرگان را رعایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha