جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی اوقاف

حوزه/ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ارتقا کیفی برنامه‌ها از جمله خیمه‌های معرفت و سایر طرح‌های فرهنگی، در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مزار مقدس شیخان و طرح آرامش بهاری در قم اظهار کرد: حدود 800 خیمه معرفت در سراسر کشور برپا شده است.

وی افزود: این خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های مختلف از جمله مشاوره خانوادگی، اخلاقی، اجتماعی، عفاف و حجاب، وقف، کودک و نوجوان و مباحث قرآنی هستند که با حضور روحانیون و مبلغان سازمان اوقاف برپا شده‌اند.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه خیمه‌های معرفت با استقبال گسترده مردم در سراسر کشور روبه‌رو شده‌اند گفت: ارتقا کیفی برنامه‌ها از جمله خیمه‌های معرفت و سایر طرح‌های فرهنگی، در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد.

وی ادامه داد: بهسازی و نوسازی بقاع متبرکه‌ای که آمادگی لازم را برای برنامه‌های فرهنگی ندارند از دیگر برنامه‌های سازمان اوقاف در سال جاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با تاکید بر اینکه همه بقاع متبرکه باید ظرفیت خدمت‌رسانی معنوی و مادی به عموم مردم را داشته باشند خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی در همه کشور تبدیل شوند و این هم از برکات نظام اسلامی، اهل بیت(ع) و قرآن است که این روند همچنان ادامه داد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: رهبر معظم انقلاب نیز امسال در سخنرانی خود در حرم امام رضا(ع) فرمودند از برکات نظام اسلامی این است که حضور مردم در حرم‌های مطهر و بقاع متبرکه به هنگام تحویل سال، به فرهنگی دینی و ملی تبدیل شده و این امر جزو افتخارات نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم از محضر قرآن و اهل بیت(ع) نهایت استفاده را ببریم و زندگی قرآنی را بیش از گذشته سرلوحه برنامه‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام   17/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha