شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شوزب شیری

حوزه/ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طرح خیمه‌های معرفت در سراسر کشور جایگاه خاص خود را یافته و سبب توجه بیشتر مردم به بقاع متبرکه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام شوزب شیری امروز در جریان بازدید از خیمه معرفت مزار مقدس شیخان اظهار کرد: بعد از پنج سال، طرح خیمه‌های معرفت در سراسر کشور جای خود را پیدا کرده و مردم توجه ویژه‌ای به بقاع متبرکه دارند.

وی افزود: طرح خیمه‌های معرفت، بقاع متبرکه را در تمام کشور به قطب‌های فرهنگی تبدیل کرده و در این زمینه موفق بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در قم نیز اداره کل اوقاف تلاش زیادی برای عمل به این فرمایش رهبری که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند دارد خاطرنشان کرد: امروز می‌توان گفت آستان مقدس امامزادگان از حالت سکون قبلی که بیشتر جنبه آرامستان داشتند به مکان‌های فرهنگی تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: طرح‌های فرهنگی سازمان اوقاف سبب شده حلاوت و شیرینی خاصی را در بقاع متبرکه احساس کنیم و البته توجه خاصه امامزادگان نیز در این امر محسوس است.

حجت الاسلام شیری بقاع متبرکه و حرم‌های مطهر امامزادگان را محل نزول فیوضات معنوی دانست و تصریح کرد: لازم است بیش از گذشته به این مکان‌های مقدس توجه کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه، قم را جزو استان‌های پیشرو در فعالیت‌های فرهنگی اوقاف دانست و گفت: چندین استان کارهای فاخری را در نوروز امسال ارائه داده‌اند که قم جزو آن استان‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha