جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیستانی

حوزه/ خواسته آیت الله سیستانی این است که همه کسانی که در جنگ با داعش شرکت می کنند زیر پرچم عراق متحد شوند تا موجب سوء استفاده دیگران و ایجاد شبهه نگردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: این روزها شاهد پیروزی های مهم نیروهای مسلح و نیروهای بسیج مردمی و عشائر اصیل عراق در استان های صلاح الدین و الانبار بودیم و از تلاش و فداکاری تمام کسانی که در این راه تلاش کرده اند تشکر می کنیم و امیدواریم این پیروزی ها با مشارکت بیشتر مردم این دو استان  همچنان ادامه داشته باشد؛ چرا که مردم این دو استان بیشترین ضرر را در تسلط تروریست ها متحمل شده اند و شایسته است که مشارکت بیشتری در آزادسازی این مناطق داشته باشند.

شیخ کربلایی گفت: این روزها برخی ها تلاش می کنند روحیه مجاهدان جبهه های جنگ با داعش را با سخنان و شبهات بیهوده تضعیف کنند و آنها را دچار تردید سازند و انتظار ما از مجاهدان عراقی این است که به این سخن ها اعتنایی نکنند و بر خداوند عزوجل توکل کنند.

وی افزود: خواسته آیت الله سیستانی این است که همه کسانی که در جنگ با داعش شرکت می کنند زیر پرچم عراق متحد شوند تا موجب سوء استفاده دیگران و ایجاد شبهه نگردد.

کربلایی افزود خواسته دیگر آیت الله سیستانی این است که به هیچ وجه تصاویر ایشان در جبهه های جنگ و اماکن آزاد شده نصب نشود و تمام کسانی که ایشان را دوست دارند باید این مساله را رعایت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha