جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام رضا(ع)

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه «جوانه های معرفت» در حرم رضوی خبرداد.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه برنامه جوانه‌های معرفت برای ایام نوروز ویژه کودکان چهار تا 10 ساله برنامه‌ریزی شده است، اظهارداشت: این حلقه‌ها با ارائه مفاهیم دینی و در قالب‌های هنری از روز پنجشنبه، تا، 14 فروردین‌ماه 94 در رواق دارالهدایة حرم رضوی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به مخاطبان این برنامه که کودکان چهار تا هفت سال و نیز هفت تا 10 سال هستند، افزود: ارائه موضوعاتی از جمله آداب زیارت، ارائه مفاهیم سوره‌ها و نیایش در قالب‌های قصه، کاردستی و نقاشی به کودکان از جمله مواردای است که در کارگاه‌های جوانه‌های معرفت مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام حسینی با اعلام ساعت‌های برگزاری برنامه جوانه‌های معرفت ابراز کرد: این برنامه کودکانه در بازه‌های زمانی 10 تا 11:30، 16:30 تا 18 و 20 تا 21:30 در رواق دارالهدایة برگزار می‌شود.

وی با بیان شرایط تشکیل این حلقه‌های آموزشی و کارگاه‌های سرگرمی برای کودکان ابراز کرد: مربیان مهدالرضا آستان قدس رضوی با ارائه موضوعات مورد نظر در این حلقه‌ها با جوایزی از جمله کتاب نماز، مجموعه‌های محمد امین، نورالهدی کودک و نورالهدی نوجوانان از حاضران در جلسه پذیرایی می‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha