جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 346517
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
1

حوزه / سومین جشنواره قرآنی - حدیثی و فرهنگی - ورزشی خانواده های طلاب غیرایرانی المصطفی مشهد، با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در آیین اختتامیه سومین جشنواره قرآنی - حدیثی و فرهنگی - ورزشی خانواده های طلاب غیر ایرانی که در در نمازخانه مهدیه مرحوم عابدزاده مشهد برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، حجت الاسلام مصلحی تبار، مسئول برگزاری جشنواره، با ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر امور خانواده، از طلاب و خانواده های آنان خواست تا در برنامه های آموزشی فرهنگی این اداره حضور فعال تری داشته باشند.

سخنرانی حجت الاسلام عصارزاده، معاون فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی مشهد، اجرای گروه تواشیح نجل الهدی و تجلیل از نفرات برتر جشنواره از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در جشنواره قرآنی حدیثی، تعداد 145 نفر از همسران و فرزندان طلاب با شرکت در رشته های قرائت، ترتیل، اذان،حفظ اجزاء قرآن، حفظ دعای ندبه و حکمت های نهج البلاغه در بخش شفاهی و رشته های تفسیر نمونه و تفسیر نور و دعای ندبه و حکمت های نهج البلاغه در بخش کتبی و مقاله و وبلاگ نویسی در بخش آثار به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت 30 نفر از حائزین بالاترین امتیازات، مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در جشنواره فرهنگی - ورزشی تعداد 110 نفر در رشته های دارت، شنا، پینگ پنگ، تیراندازی با تفنگ بادی، تیر و کمان و آمادگی جسمانی در رده های سنی مختلف ،در بخش ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت از 40 نفر اول تا سوم رشته های مختلف، با اهداء جوائزی تجلیل شد.

برپایه این گزارش، در بخش فرهنگی جشنواره نیز در رشته های نقاشی، خاطره نویسی، مقاله نویسی و کتابخوانی(کتاب احکام دو دقیقه ای) در رده های سنی مختلف نفرات اول تا سوم و شایسته تقدیر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha