یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شهید آوینی

حوزه/ عضو انجمن قلم حوزه و نویسنده حوزوی گفت: قلم متعهدانه شهید آوینی همواره در خدمت تبلیغ دین و نشر آرمان های انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم اظهار داشت: شهید آوینی با تفکر اسلامی و انقلابی خود و قلم متعهدانه از ارزش های اسلامی و انقلابی به خوبی دفاع کرد و در مسیر تبلیغ و نشر آموزه های دینی گام های استواری برداشت.

وی افزود: شهید آوینی به خصوص توانست با ساخت مستندهای بسیار تاثیرگذار و ارزشمند به انتقال فرهنگ و معارف اصیل دفاع مقدس بپردازد و انصافاً هنوز هم آثار او دیدنی و تکان دهنده است.

این محقق و پژوهشگر حوزوی خاطرنشان کرد: نسل جوان حوزه که علاقه مند به فعالیت در ساحات قلم و اندیشه است باید از این شهید بزرگوار به خوبی الگوگیری کرده و با توجه به ابعاد تعهد و تخصص به فعالیت مشغول شود.

وی یادآور شد: بی شک امروز یکی از مهم ترین راه ها برای تبلیغ دین این است که مسلح به قلم شویم و و با کلاس های آموزشی و مطالعه و تمرین و ممارست بسیار و نیز بهره گیری از اساتید مجرب و متعهد ، خود را هر چه بیشتر در زمینه نویسندگی و پژوهشگری ، قوی سازیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha