پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد مختار جمعه

حوزه/ دکتر محمد مختار جمعه گفت: هدف اول دشمنان ما این است که صهیونیست ها قدرت واحد و برتر منطقه باشند و هدف دوم آنها نیز این است که کشورهای عربی و اسلامی به کشورهای کوچک تجزیه شوند تا دشمنان به راحتی بتوانند بر آنها مسلط شده و ثروت ها و اموال آنها را غارت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر در جریان سفر خود به سودان گفت: انسان اگر دارای عقیده و دین بوده و از یک دین واقعی دفاع کند، می تواند خود را در راه دین خود فدا کند و اگر انسانی هم خود را متعلق به میهن و سرزمین خود بداند، باز هم می تواند جان خود را در راه میهن خود فدا کند، اما تروریست های مزدوری که از هر نقطه جهان به کشورهای اسلامی سرازیر شده اند هنگامی که عرصه بر آنها تنگ شود به کشورهای خود باز می گردند چون آنها نه دین دارند و نه میهنی که به آن پایبند باشند.

وی افزود: برخی کشورهای جهان تروریست ها را برای اجرای اهداف سیاسی خود و تضعیف جهان اسلام و عرب ساخته اند. تروریسم در ابتدای کار به دنبال از بین بردن ثبات کشورهای هدف بود اما اکنون وجود و هستی این کشور ها را هدف قرار داده و آنچه در عراق و سوریه و لیبی و افغانستان و سومالی جریان دارد از این دست می باشد و همه باید متوجه این امر مهم باشند که هرگاه کشوری زمین خورد به سادگی نخواهد توانست بلند شود.

وزیر اوقاف مصر گفت: دشمنان به دنبال تحزیه کشورهای اسلامی به کشورهای کوچک هستند و در این راه می خواهند به اصطلاح "هرج و مرج سازنده" به راه بیاندازند و هدف آنها این است که هیچ قدرت بزرگی در منطقه باقی نماند که بتواند در برابر دشمنان از جمله اسرائیلی ها بایستد. هدف اول دشمنان ما این است که صهیونیست ها قدرت واحد و برتر منطقه باشند و هدف دوم آنها نیز این است که کشورهای عربی و اسلامی به کشورهای کوچک تجزیه شوند تا دشمنان به راحتی بتوانند بر آنها مسلط شده و ثروت ها و اموال آنها را غارت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha