دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشاوره

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران از اجرای برنامه های مشاوره ای و تهذیبی در این مدرسه و آشنا سازی طلاب با سیره شهدا خبر داد.

حجت الاسلام نظری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به برنامه های تهذیبی مدرسه نبی اکرم(ص)تهران، گفت: در این مدرسه در طول هفته، سه روز قرائت قرآن بصورت جمعی برگزار می شود، زیرا معتقدیم که قرآن کریم سبب آرامش انسان می شود و طلاب با شرکت در این گونه برنامه ها، با انرژی معنوی بیشتری به تحصیل علم می پردازند.

وی، برگزاری سلسله جلسات اخلاقی را از دیگر برنامه های تهذیبی مدرسه نبی اکرم(ص) برشمرد و ادامه داد: در این جلسات با حضور اساتید برجسته، فضایل اخلاقی برای طلاب تبیین می شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران اجرای برنامه های مشاوره ای را بخش دیگری از فعالیت های تهذیبی و فرهنگی این مدرسه اعلام کرد و افزود: کلاس ها و دوره های مشاوره تربیتی در مدرسه برگزار می شود و طلاب با اصول تربیتی آشنا می شوند.

حجت الاسلام نظری همچنین برگزاری دعاهای کمیل و توسل و قرائت زیارت عاشورا را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: آشنا سازی طلاب با سیره علما و شهدا، نصب تصاویری از شهدا در فضای مدرسه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ... از دیگر برنامه های تهذیبی می باشد.

انتهای پیام

 

         

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha