جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید العذاری

حوزه/ شهید سید جواد العذاری بیش از پنجاه سال از عمر خود را در زندان و جهاد در راه خدا و تبلیغ دین اسلام سپری کرد. ایشان اسوه اخلاق و تواضع و تلاش مستمر بود و در این زمینه به استاد و مربی بزرگ خود سید شهید محمد باقر صدر اقتدا می کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی به شهادت رسیدن حجت الاسلام والمسلمین سید جواد العذاری از روحانیون شیعه عراق و داماد آیت الله سید کاظم حائری توسط افراد ناشناس، آیت الله ناصری امام جمعه ناصریه عراق شهادت این روحانی شیعه را تسلیت گفت.

متن بیانیه آیت الله ناصری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً». همزمان با ایام شهادت جانسوز امام موسی کاظم علیه السلام خبر ترور حجت الاسلام والمسلمین سید جواد العذاری در نجف اشرف به دست تروریست های شرور به دست ما رسید.

سید العذاری زمانی وسط تروریست ها به شهادت رسید که بیش از پنجاه سال از عمر خود را در زندان و جهاد در راه خدا و تبلیغ دین اسلام سپری کرد. ایشان اسوه اخلاق و تواضع و تلاش مستمر بود و در این زمینه به استاد و مربی بزرگ خود سید شهید محمد باقر صدر اقتدا می کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha