چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضا خدادادی

حوزه/ مدیر آمار و بررسی حوزه علمیه استان یزد جزئیات پذیرش نهایی داوطلبان تحصیل در حوزه این استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام رضا خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با اشاره به فرایند انجام مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه یزد، گفت: داوطلبانی که در آزمون کتبی دوره های بلند مدت و سفیران هدایت قبول شده اند، باید برای اخذ نوبت مصاحبه با هماهنگی مدیریت های استانی، از 5 خرداد تا 31 تیرماه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی  www.howzeh.org  نسبت به تعیین زمان مصاحبه خود اقدام کنند.

مدیر آمار و برسی حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی نمره قبولی را کسب کرده اند باید برای شرکت در مرحله گزینش و مصاحبه اقدام به تشکیل پرونده نمایند.

وی، " شركت در آزمون ورودي سال تحصيلي 95-94 حوزه و قبولي درآن"، "داشتن اولويت پذيرش دراستان"، "تطبيق اظهارات ثبت شده در ثبت نام اينترنتي با مدارك ارائه شده" را از شرایط تشکیل پرونده داوطلبان تحصیل در حوزه علمیه یزد اعلام کرد.

حجت الاسلام خدادادی با اشاره به مدارک موردنیاز تشکیل پرونده داوطلبان، افزود: داوطبان می بایست هنگام تشکیل پرونده "دو قطعه عکس4*3"، " دو دوره فتوکپي صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی با ارائه اصل آنها"، "تصویرآخرين مدرک و یا كارنامه تحصيلي  که معدل آن درثبت نام اينترنتي لحاظ شده است با ارائه اصل آن"، "تأييديه اخلاقي از دو نفر روحاني"، "فتوکپی کارت پايان خدمت، معافيت دائم يا معافيت تحصيلي و اصل آن  براي متولدين قبل از سال 1376 (در صورت داشتن دفترچه اعزام به خدمت بايد دفترچه بدون مهر غيبت و اضافه خدمت و تاريخ اعزام آن نيز بعد از 18 شهریورماه باشد)"، "تکميل فرم پذيرش وبررسي پزشكي و پرسش نامه ها( قبل ازجلسه مصاحبه)، و "مدارك استفاده ازامتيازات در ثبت نام اينترنتي" را ارائه دهند.

مدیر آمار و بررسی حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: براي داوطلباني که در ثبت نام و آزمون  شركت نكرده ونام آنها درليست قبولي مدارس علميه استان موجود نباشد و یا مدارکشان ناقص باشد  و همچنین اظهارات ثبت شده اينترنتي با مدارک ارائه شده مطابقت نداشته باشد به خصوص اگر معدل ثبت شده در اينترنت از معدل واقعي آنان بيشتر باشد ويا مدارك مناسب امتيازات استفاده شده، كه درپذيرش داوطلب مؤثربوده را نتوانند ارائه نمايد، پرونده تشکيل نمي شود.

وی تصریح کرد: به داوطلباني كد تحصيلي داده مي شود كه مراحل پذيرش وگزينش را براساس دستورالعمل گزينش سال تحصيلي 95-94 بگذرانند ونام آنها درليست مديريت استاني موجود باشد.

حجت الاسلام خدادادی در پایان خاطرمشان کرد: دانشجويان داوطلب تحصیلی در حوزه، پس از آن كه مراحل پذيرش و گزينش آنان به اتمام رسيد، باید انصراف قطعي از تحصيل دانشگاهي داده و گواهي آن را با تسویه حساب از دانشگاه ارائه نمايند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha