جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با اشاره به آسیب ها و هجمه های مختلف دشمن علیه جوانان بر تلاش مضاعف مبلغان برای جذب جوانان به آموزه های دینی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خدری، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با تبریک روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان  اظهارداشت: ایام و دوران جوانی یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دوران در طول حیات انسان و دوران درخشندگی و فروغ زندگی اوست چرا که  جوان می‌تواند با استفاده از قدرت و نیروی خدادادی و روح سرشار از عشق و امید، شور و هیجان، سرنوشت و آینده خود را رقم بزند و به عالی‌ترین و باشکوه‌ترین منازل زندگی در مسیرحرکتش به سمت ابدیت دست یابد.

وی افزود:  اسلام اهتمام بسیار زیاد و ویژه‌ای به ایام جوانی دارد و آن را مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش زندگی و عمر آدمی شمرده  و آن را فرصت مناسب برای دست‌یابی به رشد و کمال و خوش‌بختی دنیا و آخرت معرفی می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با تاکید بر فعالیت مبلغان برای هدایت شور و نشاط جوانی به سوی  خط مستقیم  اسلام  بیان داشت: مبلغان توانمند با بهره گیری از شیوه های اصولی تبلیغ نقش مهمی را در جذب جوانان و نوجوانان به ارزش های اصیل اسلامی ایفا می‌کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برخی از آسیب هایی که امروز جوانان را تهدید می کند بیان داشت: یکی از مهم ترین مباحثی تهدیده کننده  جوانان مسئله بیکاری است، چرا که جوان ، باید شور و  نشاط را در راه تلاش و کار حلال صرف نماید؛ لذا اگر جوانی کار و شغل نداشته باشد ممکن  این شور و نشاط را به مسیر دیگری بکشاند.

این استاد حوزه علمیه بوشهر، با تأکید بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان تصریح کرد : امروز متاسفانه به دلیل گسترش فضاهای جذاب شبکه های اینترنتی و ماهواره ها و از طرفی  کمبود خوراک های دینی آماده جهت استفاده جوانان ، فضای نفوذ دشمنان برای تسخیر افکار جوانان بسیارمهیا شده است لذا باید برای این معضل چاره اندیشی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha