جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 357633
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
طلاب بوشهری

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری امتحان غیرحضوری سطح دو و سه طلاب با شرکت ۵۰ طلبه از سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی، از برگزاری امتحان غیرحضوری سطح دو و سه طلاب خبر داد و گفت: تعداد 50 طلبه از سراسر استان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در این آزمون شرکت کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر، زمان اعلام نتایج این آزمون را هفته آینده اعلام کرد و درباره نحوه اطلاع طلاب از نتایج آزمون، افزود: طلاب می توانند با مراجعه به سامانه نجاح از نتیجه امتحان خود مطلع شوند.

*آغاز جنب و جوش علمی  82 طلبه مدرسه چهارده معصوم(ع)

مراسم آغاز سال تحصیلی 95-94  مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با حضور مدیر، اساتید و طلاب مدرسه و رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دشتستان، در مسجد این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام جوکار مدیر مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در این مراسم با تأکید بر تلاش و کوشش طلاب در دو بخش علم و تقوا گفت: داشتن نظم در هر کاری بسیاری از موفقیت ها رابدنبال خواهد داشت.

وی افزود: انتظار داریم در سال تحصیلی جدید تمامی طلاب در پایه های مختلف همت خود را زیاد کنند تا شاهد رشد و توسعه علمی و اخلاقی در سطح این مدرسه مبارکه باشیم.

گفتنی است، مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با 82 طلبه در پایه های یک تا پنجم سال تحصیلی جدید را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha