یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
حجت الاسلام مجتبی کلباسی / مدیر مراکز تخصصی حوزه

حوزه/ رئیس مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به اعزام مبلغ به مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان گفت: ۱۵۰ نفر از کارشناسان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت در نیمه شعبان امسال در خیمه‌های معرفت مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به فرارسیدن سال روز میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و برنامه‌های مرکز تخصصی مهدویت در ‌این ایام اظهارداشت: مرکز تخصصی مهدویت در آستانه نیمه شعبان برنامه‌هایی را از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و دبیرخانه ستاد فعالیت‌های مهدوی در زمینه نشر فرهنگ مهدویت فعال است.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت افزود: دبیرخانه ستاد فعالیت‌های مهدوی پیگیر اقدامات مشترک اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی بوده که در این زمینه بحث هماهنگی با رسانه‌ها و نامگذاری دهه ‌‌مهدویت و تقسیم کارها در کارگروه‌های مختلف تبلیغی، پژوهشی و آموزشی از نمونه این اقدامات است.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی مهدویت در ایام نیمه شعبان بیان کرد: با توجه به فرارسیدن سالروز میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مرکز تخصصی مهدویت یک توشه تبلیغی را ارائه داده که کتابی تحت عنوان حدیث انتظار را شامل می‌شود و ره توشه‌ای برای مبلغانی است که در ایام نیمه شعبان فعالیت‌های تبلیغی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اعزام مبلغ توسط مرکز تخصصی مهدویت عنوان کرد: اعزام مبلغ به نقاطی که نیاز داشتند از جمله کارهای مرکز تخصصی مهدویت در ایام نیمه شعبان است، یکی دیگر از فعالیت‌های مرکز تخصصی مهدویت حضور در رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف صدا و سیما و شرکت  در همایش‌هایی است  ‌‌که در این ایام برگزار می‌شود.

مدیر مراکز تخصصی  حوزه تصریح کرد: اعزام مبلغ به حلقه‌های معرفت در مسجد جمکران و ثبت نام از افرادی که در مسجد مقدس جمکران خواستار آموزش فضای مجازی هستند نیز یکی دیگر از اقدامات ما در این ایام است.

انتهای  پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha