دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مهدویت

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی گفت: در دهه مهدویت جمعی از مبلغان مهدوی در این نهاد، در کشورهای پاکستان، هند و افغانستان اعزام خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سیدجعفر موسوی نسب، ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های دهه مهدویت، گفت: در آستانه نیمه شعبان بیش از 100 مبلغ از میان اساتید خواهرو برادر  به شهرستان های خراسان رضوی  وشرق کشور اعزام می شوند، همچنین جمعی از مبلغان مهدوی به کشورهای هند، پاکستان و افغانستان اعزام خواهند شد.

وی در ادامه به عناوین دهه مهدویت که از 12 اردبیهشت ماه آغاز خواهد شد، اشاره کرد و افزود: دهه مهدویت همزمان با ولادت امام سجاد (ع) آغاز می شود

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود موعود(عج) خراسان رضوی با بیان اینکه در دهه مهدویت کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات مختلف برگزار می شود، افزود: نمایشگاه محصولات مهدوی، برگزاری مسابقه کتابخوانی جهت آشنایی بیشتر مبلغان در عرصه مهدویت و جلسات پرسش و پاسخ مهدویت در سطح شهر مشهد و شهرستان های خراسان رضوی برگزار می گردد.

وی به برگزاری نهمین دوره آموزشی معارف مهدویت اشاره کرد و افزود: ثبت نام این دوره آموزشی ویژه خواهران حوزوی و دانشگاهی از 25 اردبیشهت آغاز خواهد شد و 20 مرداد نیز آزمون این مرحله برگزار خواهد شد.

 مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی، دوساله برنامه ریزی شده است، گفت: این دوره در 4 ترم آموزشی با موضوعات امام مهدی (عج) در قرآن و روایات، آسیب شناسی مباحث مهدویت، انتظار و وظایف منتظران، علائم و شرایط ظهور، فرقه های انحرافی و منجی در ادیان از جمله سرفصل های آموزشی این دوره است .

حجت الاسلام موسوی نسب بااشاره به اینکه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان رضوی در نمایشگاه مهر درخشان آستان قدس رضوی حضور فعال داشته است، گفت: به مناسبت نیمه شعبان 3 هزار پوستر با عنوان جایگاه امام (عج) در نظام خلقت و ضرورت شناخت امام(عج)، در مدارس علمیه، دانشگاه ها و سازمان های مختلف خراسان رضوی عرضه می گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha