چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جمکران

حوزه/ جشن هاي نيمه شعبان مسجد مقدس جمكران با اجراي مراسم شكرگزاري خادمين اين مكان مقدس به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم شکرگذاری خادمین مسجد مقدس جمکران و اختتامیه جشن‌های نیمه شعبان  پس از قرائت دعای کمیل توسط حاج رضا نبوی با حضور بیش از دو هزار خادم در مقابل مسجد مقام و در میان جمع کثیری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) برگزار شد.
 
این مراسم باشکوه و معنوی که همه ساله در آخرین روز از برگزاری جشن های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود امسال نیز با عظمت و شکوه خاصی برگزار شد ، در این مراسم معنوی مداح اهل بیت (علیهم السلام) حاج مهدی مبینی پور به مدیحه ثرایی پرداخت.
 
خادمان این مکان مقدس در میان فریادهای یا صاحب الزمان شکر خدای متعال را به جا آورده و بابت توفیق خدمتگذاری در مسجد مقدس جمکران اشک شوق ریختند.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای در این مراسم به نمایندگی از تولیت مسجد مقدس جمکران از خدمات تمام دست اندرکاران برگزاری جشن های نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد.

درطول سه روز برگزاری مراسم و جشن‌های نیمه شعبان، خادمان مسجد مقدس جمکران در خدمت‌رسانی به زائران تلاش بسیاری داشتند و دستگاه‌های استان قم نیز بسیج شدند تا زائران بدون کمترین مشکلی بتوانند خود را به مسجد مقدس جمکران برسانند و این ایام را در دیار جمکران سپری کنند.
انتهای پیام  313/17
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha