شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امیر حشمتی - کرمانشاه

حوزه / در سال تحصلی 94-93 در مدرسه ای که بعنوان مبلغ حضور داشتم حدود 25 نفر و با حضور در مدارس دیگر 20 نفر و در مجموع در این سال تحصیلی 45 نفر از دانش آموزان توانمند مشتاق را برای ثبت نام و تحصیل در مدارس علمیه تشویق نمایم.

حجت الاسلام امیر حشمتی، از روحانیون طرح هجرت کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: از آنجا که پوشیدن لباس روحانیت که لباس پیامبر اسلام است افتخاری بسیار بزرگ است لذا باید تلاش و دقت نماییم که جوانان لایق و برجسته به این افتخار مهم نائل شوند.

وی با بیان اینکه تبلیغ و تلاش در را خدا و دین او از وظایف اصلی روحانیون است لذا در این راستا بر خود واجب دانستم که در این راه قدم بردارم و با حضور در مدارس سطح شهر و قرار گرفتن در بین دانش آموزان و آشنا نمودن بیشتر آنها با طلبگی و رسالت مهمی که برعهده دارند آنها را جهت ثبت نام در حوزه ترغیب و تشویق نمایم.

این مبلغ طرح هجرت افزود: در سال تحصلی 94-93 در مدرسه ای که بعنوان مبلغ حضور داشتم حدود 25 نفر و با حضور در مدارس دیگر 20 نفر و در مجموع در این سال تحصیلی 45 نفر از دانش آموزان توانمند  مشتاق  را  برای  ثبت نام و تحصیل در مدارس علمیه تشویق نمایم.

وی بیان داشت : رفتار و اخلاق و منش و برخوردهای یک طلبه در جذب و تاثیر پذیری افراد جامعه و خصوصا ترغیب نوجوانان برای کسب علم در مدارس علمیه که یکی از ارکان اصلی اخلاقی در جامعه هستند، اموری بسیار مهم و اجتناب ناپذیر هستند.

این مبلغ دینی در پایان عنوان کرد : طلاب و مبلغین باید دقت نمایند که بهترین افراد را ترغیب و تشویق نمایند که به سمت و سوی حوزه جذب شوند و همواره سعی نماییم که جوانان متدین و همچین دارای استعداد که از لحاظ درسی موفق هستند را راهی مدارس علمیه نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام لطفا راهکارهای عمملی وعلمی رابین کنید