پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 351560
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
آیت الله علما

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهدای انقلاب اسلامی با جانفشانی در راه اسلام و انقلاب ریشه های آنرا آبیاری و مستحکم نمودند و امروز ما بایداز این مهم حراست نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جمع خانواده یکی از شهدای شهر کرمانشاه حضور یافت و طی سخنانی گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند ،آنها با رشادت تمام از اسلام و انقلاب دفاع نمودند و با خون خود ریشه های آنرا آبیاری نموده و آنرا مستحکم ساختند.

وی گفت : شهدا علاوه  برعزت و و افتخار از ارزش و جایگاه ویژه و بسیار والایی نزد خداوند برخوردار هستند و این سعادتی بزرگ و عظیم است.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اینکه خانواده شهدا با ایثار فزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند، عنوان کرد : این فداکاری خانواده شهدا از مواردی است که باید به آن اهتمام داشت.

آیت الله علما تصریح کرد :خداوند تلاش و رشادت شهدای گرانقدر و خانواه های معظمشان را بدون رهبر نخواهد گذاشت چرا که آنها بسیار آبرومند و با عزت هستند .

این استاد حوزه در پایان یاد آور شد : آرامش و امنیتی که امروزه در کشور ما حکمفرماست بخاطر رشادت و دلاوریهای شهدا بوده و امیدوارم رهروان خوبی برای آنها بوده و از کیان انقلاب و خون شهدا حراست و پاسداری نماییم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha