جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آزمون

حوزه/ کارشناس آموزش حوزه علمیه کرمانشاه از آغاز امتحانات پایانی سال تحصیلی حوزه علمیه کرمانشاه در هشت حوزه امتحانی خبرداد.

حامد قزوینه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ، از آغازبرگزاری امتحانات طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه در 8 حوزه امتحانی استان بصورت متمرکز  خبرداد و گفت: متحانات در سه سطح تحصیلی و در ده پایه در کلیه مدارس علمیه استان در حال برگزاری است که برای هر حوزه امتحانی ناظرانی از طرف مرکز مدیریت استان اعزام خواهند شد.

کارشناس آموزش حوزه علمیه کرمانشاه،یاد آور شد: امتحانات از تاریخ 19 خرداد ماه شروع و تا 27 خرداد ادامه خواهد داشت که پس از پایان هر آزمون اوراق امتحانی جهت تصحیح به مرکز مدیرت استان انتقال خواهند یافت .

مراسم استقبال از ماه رمضان در کرمانشاه

بر اساس این گزارش، با توجه به قرار گرفتن در دهه پایانی ماه شعبان و فرا رسیدن ماه خدا، مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این  مراسم  بیست و یکم خرداد ماه جاری، تلاش هیئت ایثارگران سپاه پاسداران استان کرمانشاه و همچنین هیئت رزمتدگان اسلام در محل حسینیه ثارالله این شهر برگزار میگردد.

این مراسم معنوی با سخنرانی آیت الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و با حضور طلاب و روحانیون استان و همچنین مداحی ، مداحان اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha