جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون

حوزه/ معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان این‌که مناطق محروم باید در اولویت فعالیت های تبلیغی قرار گیرند، گفت: باید به مناطقی که کمتر از وجود مبلغان بهره می برند، توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی فتح اللهی، ظهر امروز، در گردهمایی خواهران مبلغه، در ادارکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اظهار داشت: تبلیغ و ترویج آموزه‌های صحیح دینی و قرآنی از ضرورت هاست  و در این زمینه مبلغین وظیفه و رسالت سنگینی به عهده دارند و باید مباحث و مسائل دینی را به صورت کامل و درست در اختیار مردم قرار دهند.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان این که مناطق محروم باید در اولویت فعالیت های تبلیغی قرار گیرند، افزود: باید به مناطقی که کمتر از وجود مبلغان و روحانیون بهره می برند، توجه بیشتری شود.

وی تصریح کرد: تبلیغ و اطلاع رسانی نقش مهمی در آگاهی افراد جامعه دارد و طلاب و مبلغین باید با توجه به ایام فراغت و زمان های مناسبی که در اختیار دارند، بتوانند ارتباط مستقیم در عرصه ترویج دین بیش از پیش تلاش نمایند.

حجت الاسلام مجتبی فتح اللهی در پایان یاد آور شد: مبلغین در ایام تبلیغی با دوری از خانواده و اعزام به نقاط دور افتاده روستایی، علاوه بر بالا بردن سطح آگاهی جامعه، از اجر و ثواب نیز بهرمند خواهند بود.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha