پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 351198
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
موسوی گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب با تبریک ایام شعبانیه این ایام را بهترین فرصت برای جوانان دانست و گفت: جوانان باید با شناخت امام عصر(عج)، منتظر واقعی حضرت باشند.

حجت الاسلام سید سیف اله موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به این که جـوانى يكى از نعمت هاى الهى و ازسرمايه هاى بزرگ در زندگى بشر است، ابراز داشت: عمر، يكي از سرمايه هایی است كه در صورت بهره گيري صحيح مي تواند، آينده سعادتبخش و روشني براي ما به ارمغان آورد؛ لذا بهره وري از سرمايه عمر، ويژه انسان هاي عاقل و آينده نگر است.

وی تصریح کرد: دوران جـوانـى يـكـى از فرصت هاى ارزشمند در طول زندگى بشر است كه اگر به درستى مورد اسـتـفـاده قـرار گـيـرد، پـايـه اسـاسـى تامین سـعـادت خـواهـد بـود. از ايـن رو، بـر نـسـل جـوان ، لازم اسـت بـراى رسيدن به سعادت ، اين فرصت گرانبها را مغتنم شمرده و در راه بهره بردارى صحيح از آن بكوشند.
مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب،راه هـايـى كـه فـرصـت جـوانـى بـايـد در آنـهـا مـصـرف شـود را تحصیل علم ،عبادت و بندگی و اخلاق نیکو و همچنین توبه و بازگشت به سوی خدا ذکر کرد و عنوان داشت: جوانی بهترين فرصت براى تغيير مسير از زشتي ها و پليديها به پاكي هاست .

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اسـلام بـه جـوانـان ، پـناهگاه مطمئن ومحكمى مثل قرآن و اهل بیت(ع) را نشان داده و آنها نيز بايد براى درامان ماندن از سـقـوط و افـتـادن درمـنـجـلاب گناه ، به آن پناهگاه پناه برده توبه نمايند كه جوانى ، بهار توبه است .
وی عـبادت و بندگى جوانان را مهم ذکر کرد و افزود: اسلام، نسل جوان را دعوت مى كند كه بنده خدا باشند وخود را از افسار گـسـيـختگى و بى بند و باري هايى كه دشمنان اسلام پيش پاى آنان مى گذارند، برهانند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب عنوان کرد :اخـلاق نـيـكـوی دوران جـوانـى ، بـهـتـريـن فـرصـت بـراى بـه دسـت آوردن فضايل اخلاقى است، جوان سخاوتمند وخوش اخلاق  در نزد خدا از پير عابد و بداخلاق محبوبتر است

مدیر حوزه مطلع الفجر گیلانغرب در پایان با تبریک ایام شعبانیه، این ایام را بهترین فرصت برای جوانان دانست و گفت: جوانان باید با شناخت امام عصر(عج)، منتظر واقعی حضرت باشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha