پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه، در مراسمی با حضور مسئولین حوزوی و ائمه جمعه تشیع و تسنن استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از کرمانشاه، آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین مرکز خدمات حوزه های کشور، ائمه جمعه تشیع و تسنن استان در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

در این مراسم از تلاش های بیست ساله حجت الاسلام جهانبخش عزیزی که مسئولیت مرکز خدمات حوزه کرمانشاه را برعهده داشت، تقدیر شد.

وی با ارائه گزارشی، گفت: در دوران مسئولیت مرکز خدمات، تمام تلاش و اهتمام خود را بکار گرفته که به نحو مطلوبی به طلاب خدمت رسانی شود.

حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر جدید مرکز خدمات حوزه کرمانشاه که پیش از این به عنوان مدیر مدرسه علمیه سنقر و کلیایی فعالیت داشته، نیز گزارشی از برنامه های آینده این مرکز را ارائه داد.

در ادامه این مراسم، نماینده طلاب اهل سنت به ایراد سخن پرداخت و با تقدیر از مدیران جدید و سابق مرکز خدمات، این مرکز را از برکات نظام جمهوری اسلامی و منشا خدمات بسیار خوبی به طلاب اهل تشیع و اهل تسنن دانست.

در بخش پایانی مراسم، حکم حجت الاسلام ایرانی که توسط رئیس مرکز خدمات حوزه های کشور صادر شده بود، قرائت و توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به وی اعطا شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha