پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدادوست کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه اسلام آباد غرب، نقش روحانیون را در تعلیم و تربیت مهم دانست و گفت: دانش آموزان نوجوان و جوان الگو پذیری خاصی از روحانیت به عنوان معلمان و منادیان دین دارند.

 حجت الاسلام خدادوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به ضرورت تبلیغ چهره به چهره در بین جوانان، ابراز داشت: حضور طلاب و روحانیون در بین جوانان و نوجوانان خصوصا دانش آموزان مدارس علاوه بر آن که به تربیت دینی آنان می انجامد، اعتماد آنها به روحانیت را افزایش می دهد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه اسلام آباد غرب از اجرای برنامه های مشاوره ای برای دانش آموزان خبر داد و افزود: سعی شده در طول سال تحصیلی مشاوره های دینی، خانوادگی و اخلاقی به دانش آموزان ارائه گردد که با استقبال خوب آنان مواجه شده و این مسئله نشان دهنده اعتماد آنها به روحانیت است.

وی همچنین از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان های دینی دانش آموزان خبرداد و گفت: نشست هاییبا موضوعات بررسی فرقه وهابیت، برقراری روابط بین دختر و پسر و آفت های آن، ارائه الگوهای رفتاری به نوجوانان و ... از برنامه هایی بود که برگزار شده است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی با حضور روحانیون برای دانش آموزان از دیگر برنامه هایی بوده که برای آن ها جذابیت خاصی داشت.

حجت الاسلام خدادوست در ادامه افزود: کلاس های قرآن، تجوید و احکام برای دانش آموزانی که در خوابگاه مستقر بودند برگزار شد که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

 وی با اشاره به این که سعی شده مشکلات دانش آموزان از طریق روحانیون به مدیران مدارس منتقل شود، ابراز داشت: برگزاری جلسات بحث آزاد در موضوعات مختلف برای مسئولین و دبیران مدارس از دیگر برنامه های اجرا می باشد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه اسلام آباد غرب در پایان، نقش روحانیون را در تعلیم و تربیت مهم دانست و گفت: دانش آموزان نوجوان و جوان الگو پذیری خاصی از این روحانیت به عنوان معلمان و منادیان دین دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha