شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ اعتقاد به نظام ولایی و ولایت فقیه از محکمات اسلامی بوده و شاخص بسیار خوبی برای شناخت گروه ها، احزاب، شخصیت ها و کسانی است که خود را پایبند به این اصل معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام سید مهدی فال اسیری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به تلاش دشمنان و عوامل آنها برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی، گفت: در تحولات انقلابی طبیعی است که عده‌ای خود را ظاهراً در دایره انقلابیون قرار دهند تا بتوانند ثمرات انقلاب اسلامی را به نحوی تصاحب نمایند. نمونه آن مجاهدین خلق بودند که می خواستند انقلاب را مصادره کنند و عاقبت هم به روی انقلاب شمشیر کشیدند و به قیام مسلحانه دست زدند.

وی با تاکید بر این‌که باید در عمل، به مبانی و اهداف انقلاب اسلامی اعتقادی قلبی داشت، افزود: مسئولان باید در مسیر تحقق اهداف اسلامی و انقلابی و همچنین جلوگیری از انحراف مسیر نهضت، تمام تلاش خود به کار ببندند و با دشمنان ملت برخورد نمایند.

مسئول مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز با اشاره به تلاش دشمنان برای فریب جوانان، دانشجویان و حتی نخبگان، تصریح کرد: جوانان باید مراقب باشند که در دام چنین افرادی دشمن نیافتند.

وی تاکید کرد: هر برنامه‌ای که می‌خواهد در کشور اجرا شود، می بایست معطوف به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باشد و جز اسلام و اندیشه های امام راحل(ره) به چیزی متکی نباشد.

مسئول مدرسه علمیه امام مهدی(عج) نیریز در پایان تاکید کرد: باید در عمل با اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه برای سربلندی نظام اسلامی تلاش کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha