شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دفتر تبلیغات

حوزه/ مدیر روابط عمومی دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از برپایی نمایشگاه معرفی دفترتبلیغات اسلامی در مدرسه فیضیه با عنوان «دفترتبلیغات اسلامی در یک نگاه» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام حمید نوروزنژاد با اشاره به شکل گیری دفترتبلیغات اسلامی در بدوپیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: این دفتر از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با افزایش مستمر توانایی های خود و با ایفای نقش واسط میان حوزه های علمیه، نظام و نهادهای مردمی، تلاش برای رفع نیازهای دینی و فرهنگی، جایگاه ویژه ای را در میان سازمان های متولی فعالیت های فرهنگی کشور پیدا کرده است.

وی افزود: دفترتبلیغات اسلامی، که از سوی مقام معظم رهبری –مدظله العالی- به عنوان نماد روشنفکری حوزه معرفی گردیده، خود را در افق چشم انداز بیست ساله کشور به عنوان اصلی ترین تامین کننده نیازهای معرفتی وانسانی(نرم افزاری) عرصه فرهنگ، جهت توسعه و تعمیق دین مداری» تعریف کرده است.

مدیر  روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: تبیین، تبلیغ و گسترش باور، بینش وارزش های اسلامی وانقلابی و همچنین تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی دو هدف کلی این دفتر هستند که دفترتبلیغات اسلامی با محور قرار دادن معارف قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و مرزبانی فکری- فرهنگی از حریم ولایت فقیه در سایه آرمان های امام خمینی(ره) و اندیشه های بلند مقام معظم رهبری–مدظله العالی- و دستاوردهای انقلاب اسلامی دنبال می کند.

وی بیان داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و در راستای معرفی فعالیت ها و دستاوردهای دفترتبلیغات اسلامی، نمایشگاهی با عنوان «دفترتبلیغات اسلامی در یک نگاه» از 20 الی 24 خردادماه در مدرسه فیضیه برگزار شده است.

حجت الاسلام نوروزنژاد در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کتب ومحصولات تولید شده در بخش های مختلف دفتر اعم از معاونت های پژوهش، آموزش و فرهنگی وتبلیغی وهمچنین مرکز فرهنگی هنری، مرکزملی پاسخگویی به سوالات دینی و موسسه بوستان کتاب برای طلاب ومبلغان به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha