یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه یاسوج

حوزه/ امام جمعه یاسوج گفت: پرونده های قضایی نباید درگیر بروکراسی اداری شوند، چراکه طولانی شدن روند رسیدگی به پروند ها، باعث خسته شدن مردم و در نهایت یاس از احقاق حق می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرا رسیده هفتم تیر، روز قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، اظهارداشت : قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت در کشور دارد و حافظ جان و مال مردم است.

وی با اشاره به شأن نظارتی قوه قضائیه، گفت: دستگاه قضایی در کشور دارای جایگاه ویژه ای است و باید در راستای تقویت آن بر اساس دیدگاه اسلام تلاش کرد .

امام جمعه یاسوج، در ادامه به وضعیت قضائی کشور اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه امروز مسئولان دستگاه قضا در راستای احقاق عدالت با تمام وجود در حال تلاش هستند، ولی انتظارات مردم از این دستگاه بسیار زیاد است و باید بکوشند تا بتوانند پاسخگوی نیازها باشند.

وی با تاکید براینکه قوه قضائیه باید اعتماد مردم را بیشتر جلب نماید، اذعان داشت: این مهم با راهکارهای مختلفی از جمله برخورد قاطع با مجرمان و احقاق حقوق عمومی مردم محقق می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تاکید بر این که قوه قضائیه باید در عین رأفت اسلامی، با قاطعیت با هرگونه جرائم و ناهنجاری ها برخورد نماید، تصریح کرد: وقتی جرمی مشخص و حکمی در این زمینه صادر شد، باید بلافاصله با آن برخورد گردد و به تاخیر انداخته نشود و نظارت این امر خطیر برعهده قوه قضائیه است.

امام جمعه یاسوج یادآورشد: پرونده های قضایی نباید درگیر بروکراسی اداری شوند، چراکه طولانی شدن روند رسیدگی به پروند ها، باعث مایوس شدن مردم می گردد.

انتهای پیام313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha