یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرق و ادیان

دوره شناخت ، بررسی و نقد فرق و ادیان مختلف در حوزه علمیه کرمانشاه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در کرمانشاه، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و استفاده از فرصت های موجود اظهار داشت : در راستای شناخت و همچنین نقد و بررسی فرق و ادیان مختلف، دوره ای پیوسته در حوزه علمیه کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی گفت: این دوره بصورت 15 جلسه متوالی روزانه در محل مرکز مدیریت استان برگزار می گردد که استاد متخصص اعزامی از قم دوره را برگزار و به ارائه مطالب مرتبط با آن می پردازد و طلاب هم استقبال خوبی از این دوره نموده اند .

حجت الاسلام محمدی فر، افزود : شناسایی فرق مختلف و جایگاه آنها و همچنین تبیین اهداف و برنامه های این ادیان امری مهم و ضروری بوده که طلاب با نحوه برطرف کردن شبهات آشنا می شوند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه، با اشاره به اینکه ماه مبارک بهترین فرصت برای اجرای برخی از برنامه های جانبی و اخلاقی است، عنوان کرد : ویژه برنامه های خاصی برای طلاب سطح عالی استان در نظر گرفته شده است که امیدوارم کمک خوبی نسبت به ارتقا سطح تبلیغ و تهذیب بنماید.

وی از برگزاری برنامه های متعدد قرآنی خبر داد و گفت:  امیدواریم با دانش افزایی از ظرفیت این عزیزان در مباحث قرآنی استفاده کنیم و از توفقیات و عنایات خداوند بهره کافی را بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha