پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مستشاری

حوزه/ معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر این که غرب با ایران اسلامی کنار نمی آید، گفت: جمهوری اسلامی برخلاف تئوری دهکده جهانی غرب حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از کرمانشاه، حجت الاسلام علیرضا مستشاری، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، در حسینیه ثارالله کرمانشاه، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران حرکتی خلاف جریان و قوانین تئوری دهکده نوین جهانی دارد، ابراز داشت: دنیای غرب با برنامه ریزی می کند که دنیا را به دهکده جهانی و اطلاعاتی  تبدیل کند و نظم نوینی برای آن بنویسد.

معاون امور دفاتر و اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها ادامه داد: امام (ره) با شعار این که دنیای استکبارهیچ غلطی نمی تواند بکند وارد عمل شد و انقلاب شکوهمند ایران به وقوع پیوست و با هوشیاری مردم و حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی بزرگ مقاومتی، در مقابل استکبار و کدخدایان جهان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب، دشمنان امید داشتند که بتوانند آن را سرنگون کنند و در این راستا توطئه های زیادی را طراحی کردند که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه سال 88 و ... بود.

حجت الاسلام مستشاری با تاکید بر این که برای ماندگاری انقلاب 250 هزار شهید جان خود را فدا کرده اند، افزود: تا زمانی که ماهیت انقلاب ما همان نقشه خردمندانه و کارسازی است که امام (ره) آنرا رسم نموده اند، فتنه های متعددی پیش رو خواهیم داشت، البته به لطف خدا روز به روز فتنه ها در حال خنثی شدن هستند.

وی با اشاره به این که  دنیای غرب با ما کنار نخواهد آمد و همواره در صدد توطئه و سنگ اندازی است، عنوان کرد: برای تداوم انقلاب نیاز به مجاهدت و ایثارگری داریم، زیرا بر خلاف جریان استکبار جهانی حرکت میکنیم.

معاون امور دفاتر و اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها تصریح کرد: بزرگ مردانی همچون شهید بهشتی از عوامل ماندگاری و خنثی شدن فتنه های دشمنان بودند و ما باید ادامه دهنده مکتب و راه آنها باشیم و همیشه این پرچم را برافراشته نگه داریم.

حجت الاسلام مستشاری با اشاره به این که شهید بهشتی همواره در مسیر امام(ره) حرکت می کرد، یادآور شد: مراقب باشیم به سمت اشرافی گری نرویم و با تربیت جوانان با بصیرت، گوش به فرمان رهبری بوده و از کیان و انقلابمان پاسداری نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha