شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد طه مهری

امام جمعه گیلانغرب گفت : در شرایط کنونی، مردم انتظار دارند قوه قضائیه با همت و جدیت بیشتری به مبارزه با مفاسد در زمینه های مختلف بپردازد، به نوعی که همواره اطمینان داشته باشند این دستگاه دادرس واقعی آنهاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد طه مهری، بعد از ظهر امروز در دیدار پرسنل دادگستری این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یارانش اظهار داشت : از جمله مقوله های مهم در زندگی و اجتماع سلامتی و امنیت هستند که از نعمت های الهی بوده و باید همواره قدران آنها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت کار قضایی در جامعه و بین مردم خصوصا در حکومت اسلامی تصریح نمود : قوه قضائیه همواره باید محل احقاق حق مظلومان باشد و با وجود دستگاه قضای عادل احساس امنیت و آرامش نمایند.

حجت الاسلام مهری افزود : باید با ظالمان و مجرمان و همچنین کسانی که در حق مردم ظلم نموده و قانون شکن هستند برخورد شود تا بدانند در جامعه جایگاهی ندارند و مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.

امام جمعه گیلانغرب توجه به توقعات مردم از دستگاه قضایی را مهم دانست و عنوان کرد :  این نهاد عدالت محور باید در زمینه تبیین قوانین در بین مردم تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی یاد آور شد : در شرایط کنونی مردم انتظار دارند دستگاه قضا با همت و جدیت بیشتری به مبارزه با مفاسد در زمینه های مختلف بپردازد به نوعی که همواره اطمینان داشته باشند این دستگاه دادرس واقعی آنهاست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha