پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 352736
۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
آل سعود

عضو شورای روحانیت شهرستان روانسر گفت : حرکات انتحاری و تروریستی منطقه به وسیله آل سعود پشتیبانی می شود، چرا که آنها هیچ ایمانی نداشته و بدون اخلاق اسلامی و دینی اقدام به بمب گذاری در مساجد می کنند.

ماموستا یحیی شهبازی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در کرمانشاه، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و توصیه به استفاده از فرصت های معنوی این ماه، حملات تروریستی به  مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد و  اظهار داشت : تمام این حرکات انتحاری در منطقه به وسیله دولت آل سعود پشتیبانی می شود، چرا که آنها هیچ ایمانی نداشته و بدون اخلاق اسلامی و دینی اقدام به بمب گذاری در مساجد می کنند.

این روحانی سنی با بیان اینکه آل سعود، غده سرطانی منطقه است، گفت : در ماه میهمانی خداوند که خدا و رسولش مسلمانان را به عبادت و بندگی دعوت می کنند این حکومت با انفجار بمب در مسجد در زمانی  که نمازگزاران در حال ادای این فریضه الهی و در سجود خداوند بوده اند بار دیگر چهره واقعی و منفور خود را به همگان نشان داد.

 وی با بیان اینکه مسجد محل عبادت و قرب الهی است عنوان کرد : کسانی که به هر نحوی اقدام به بمب گذاری ، تخریب و یا کشتار مسلمانان اقدام می کنند حتما عذاب سخت الهی در انتظار آنها بوده  و به عقوبت سختی گرفتار می شوند.

ماموستا شهبازی تاکید کرد : عربستان با انفجار مسجد شیعیان کویت و سایر اقدامات بی شرمانه و ننگین شأن خود را به عنوان اینکه یک زمانی مهد اسلام بوده را از دست داده است و این جنایات محکوم هستند.

عضو شورای روحانیت شهرستان روانسر گفت: آل سعود با این اقدامات غیر اسلامی و اخلاقی و غیر انسانی هیچ راه برگشتی برای خود بجا نگذاشته است و علاوه برحمله به زنان و کودکان بی گناه یمن و کشتار آنها امروزه در منجلابی به اسم مسلمان کشی گرفتار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha