جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری - سرپل ذهاب

امام جمعه سرپلذهاب گفت: عدالت از مؤلفه‌های مهمی است که مسئولان باید به دقت آن‌را مورد توجه قرار دهند، چرا که در صورت هر گونه قصور و کوتاهی، به ارزش های اجتماعی آسیب وارد می شود و این به ضرر جامعه است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مجیدصفدری، درجلسه اخلاق این شهرستان که عصر امروز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حفظ اخلاق اسلامی در جامعه  اظهار داشت : رفتار و اخلاق اجتماعی امری مهم است، چرا که مردمداری و اخلاق حسنه از خصلت‌های پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) بود که مدیران با تأسی از ایشان، عدالت ورزی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی گفت: برخورد نیک، پسندیده وگشاده رویی یکی از بارزترين صفات رسول خدا (ص) بود كه در جذب مردم به اسلام و شيفتگی آنان به شخص پيامبر اسلام (ص) نقشی بسیار مهم و کار آمد داشت.

وی تصریح کرد: عدالت از مؤلفه‌های مهمی است که مسئولان باید به دقت آن‌را مورد توجه قرار دهند، چرا که در صورت هر گونه قصور و کوتاهی به ارزش های اجتماعی آسیب وارد می شود و این به ضرر جامعه است.

امام جمعه سرپلذهاب عنوان کرد: مدیران ادارات و ارگان‌ها باید از اخلاق حسنه‌ای برخودار باشند و مراجعه کنندگان را تکریم نمایند، در غیر اینصورت هر گونه رفتار نا متعارف موجب انزجار آنها می گردد.

وی درپایان خاطر نشان کرد : ماه رمضان ، فرصتی مناسب در راستای خودسازی و تسلیم نشدن در برابر وسوسه‌های شیطانی است و از این رو بایدقدر و منزلت این ماه را با بندگی خالصانه بدانیم و همواره در مسیر عدل الهی حرکت نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha