شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدوی محمدی فر - کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برپایی جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) و درس اخلاق عمومی ویژه طلاب و خانواده های آنان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه با اشاره به این که ماه رمضان فرصتی مناسب برای بهره گیری از فضیلت های اخلاقی است، اظهار داشت: طلاب حوزه کرمانشاه همزمان با برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع)، در کلاس اخلاق شرکت خواهند کرد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: این جشن بزرگ در شب میلاد دومین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت، با حضور 400 نفر از طلاب و خانواده های آنها و با سخنرانی آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان، در مجموعه بعثت شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به اهمیت برنامه های اخلاقی اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه های اخلاقی حوزه استان بصورت مستمر اجراء می گردد و با توجه به اهمیت این موضوع، چند دوره درس اخلاق نیز برای خانواده های طلاب در طول سال برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: با توجه به این که ماه رمضان ماه خود سازی است، لذا در این ایام  و شب ولادت امام حسن (ع)، یک دوره مباحث اخلاقی برای خانواده های طلاب برگزارخواهد شد و طلاب معیل در این برنامه حضور دارند .

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: همزمان با این برنامه، برنامه های مشابهی  نیز در سایر شهرستان های استان، برای طلاب مدارس علمیه برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha