شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ توافقی که در وین حاصل شد، نشان دهنده شکست آمریکا و به زانو در آمدن آمریکایی ها در برابر اراده ایران است و آمریکا و هم پیمانانش با این توافق به قدرت ایران اعتراف کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، پس از نهایی شدن توافق هسته ای ایران با کشورهای پنج به اضافه یک، آیت الله عفیف النابلسی با صدور بیانیه ای دست یابی به توافق درباره برنامه هسته ای را به ایران تبریک گفت.

در این بیانیه آمده این توافق دستاوردی تاریخی است که موجب به رسمیت شناخته شدن برنامه هسته ای ایران و برداشته شدن تحریم های ظالمانه علیه ایران شد.

ایشان افزود: توافق هسته ای به برداشته شدن تحریم های اقتصادی و آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران محدود نمی شود بلکه به موجب این توافق، ایران از این پس به عنوان یک کشور هسته ای شناخته می شود و خواهد توانست نقشی استراتژیک در سطح منطقه و جهان ایفا کند و این امر موجب تقویت جایگاه مقاومت خواهد بود.

عصبانیت رژیم صهیونیستی از مشاهده قدرت ایران

آیت الله نابلسی ادامه داد: توافقی که در وین حاصل شد، نشان دهنده شکست آمریکا و به زانو در آمدن آمریکایی ها در برابر اراده ایران است و آمریکا و هم پیمانانش با این توافق به قدرت ایران اعتراف کردند و علاوه بر آن به حق برخورداری ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای و پیشرفت قدرت اقتصادی ایران و بازگشت ایران به بازارهای جهانی نیز اعتراف کردند.

ایشان در پایان گفت: این توافق موجب افزایش همکاری های ایران و قدرت های بین الملل در زمینه مسائل مختلف منطقه خواهد شد و همین نیز باعث می شود صهیونیستها با مشاهده قدرت ایران عصبانی باشد همان طور که این توافق تاثیری مثبت بر شرکای ایران از جمله حزب الله خواهد داشت و از این پس حزب الله نقش بزرگ تری در مواجهه با اسرائیل و تکفیری ها ایفا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha