پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله عفیف النابلسی

حوزه/ تمام جنگ ها و درگیری های چهار سال گذشته در جهان اسلام و عرب، همه برای این بوده که مردم و ملت های عربی و اسلامی را از مقاومت دور کنند و آنها را به کشت و کشتارهای مذهبی بکشانند تا مسلمانان به جای کشتن اسرائیلی ها به جان هم بیفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از اتحادیه جهانی علمای مقاومت با آیت الله نابلسی دیدار کردند. آیت الله نابلسی در این دیدار تاکید کرد: مبانی و اصول و فرهنگ و کرامت و دین ما و تنها راه پیش روی ما مقاومت است و هرکس یار مقاومت باشد خود و خانواده خویش را حمایت کرده و هرکس از مقاومت حمایت کند، از میهن و امت خود حکایت کرده و هرکس در کنار مقاومت بایستد در کنار آینده و فردای خود ایستاده است.

ایشان در سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تلاش های سیاسی و رسانه ای و دینی برای بازگرداندن فرهنگ مقاومت به امت اسلام، خاطر نشان کرد که مقاومت باید سیره و پیشه هر فرد و مسئولیت هر انسان شریف و آزاده باشد و باید بدانیم که تمام جنگ ها و درگیری های چهار سال گذشته در جهان اسلام و عرب، همه برای این بوده که مردم و ملت های عربی و اسلامی را از مقاومت دور کنند و آنها را به کشت و کشتارهای مذهبی بکشانند تا مسلمانان به جای کشتن اسرائیلی ها به جان هم بیفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha