شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله نابلسی خاطر نشان کرد: فلسطینیان باید از قدرت استفاده کنند و در غیر این صورت برای همیشه آواره خواهند ماند و به حق خود نخواهند رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» کمیته عالی امنیت فلسطین به ریاست سرتیپ صبحی ابوعرب فرمانده دستگاه امنیت ملی فلسطین در لبنان با آیت الله عفیف النابلسی دیدار کردند.

آیت الله نابلسی در این دیدار تاکیدکرد: اگر فلسطینی ها در داخل کاری جدی و گسترده انجام ندهند مسجد الاقصی در آستانه ویرانی است، زیرا صهیونیست ها می خواهند از اوضاع نابسامان منطقه برای تغییر قدس استفاده کنند.

ایشان افزود: وحدت فلسطین در داخل و خارج، اساس هرگونه پیروزی است و اختلافات نیز اساس هر شکستی است و امروز از فلسطینی ها انتظار می رود معادلات را تغییر دهند و به زودی خواهند دید که تمام جهان به قدرت آنها اعتراف خواهد کرد.

آیت الله نابلسی خاطر نشان کرد: فلسطینیان باید از قدرت استفاده کنند و در غیر این صورت برای همیشه آواره خواهند ماند و به حق خود نخواهند رسید و اگر دشمن صهیونیستی به سوی شما آتش گشود، شما هم به سوی او شلیک کنید و اگر با شما رو در رو شد، شما هم با او رو در رو شوید که اگر ایمان و مقاومت داشته باشید شما از آنها برترید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha