شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/من اطمینان دارم که نابودی دشمن صهیونیستی عامل اصلی امنیت و ثبات در تمام جهان است زیرا این رژیم خبیث تاثیری منفی بر روابط امت ها و ملت ها دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله عفیف النابلسی در مراسم عزاداری حسینی در مجتمع حضرت زهرا(ع) در صیدا لبنان، گفت: با وجود تمام اتفاقات منطقه، مساله فلسطین همچنان در راس تمام مسائل است و مواجهه با دشمن صهیونیستی نیز باید در راس اولویت های امت اسلام باشد.

ایشان افزود: من اطمینان دارم که نابودی دشمن صهیونیستی عامل اصلی امنیت و ثبات در تمام جهان است، زیرا این رژیم خبیث تاثیری منفی بر روابط امت ها و ملت ها دارد.

آیت الله نابلسی تاکید کرد: مبارزه با تکفیر و حامیان تکفیر مساله ای اساسی برای بقای اسلام و سرنوشت مسلمانان به شمار می رود و هیچ مسلمانی نمی تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند، زیرا استمرار وجود تکفیری ها باعث خواهد شد از اسلام چیزی جز اسم آن باقی نماند.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از خط مقاومت یکی از بزرگ ترین وظایف پیروان خط حسینی است و فرق نمی کند که این مقاومت در برابر صهیونیست ها و یا تکفیری ها باشد، چون مبارزه با هر ظالمی واجب و لازم است و از طرفی مقاومت هم امروز قدرت دفع دشمنان از کشور را دارد و از این رو اعلام می کنم که ما با مقاومت هستیم، خواه در لبنان یا سوریه یا عراق یا یمن باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha