چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حجت الاسلام سعیدی مراسم معارفه استاندار جدید قم

حوزه/ امام جمعه قم گفت: با بیان این که سران سه قوه فرزندان حوزه هستند گفت: اکثر مسئولین نظام فرزند قم هستند و امیدواریم مسیر خدمت رسانی به شهر کریمه اهل بیت(ع) همواره باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، گفت:  ماه مبارک رمضان،  ماه استفاده از فرصت ها و ظرفیت های الهی است که هر کسی که از این فرصت ها استفاده کرد رستگار شد.

وی افزود: خدمت در نظام اسلامی یک توفیق بزرگ است و خوشبختانه از ابتدای انقلاب به رغم چالش های متعدد این نظام بر روی پای خود ایستاد و امروز نیز شاهد رشد بیشتر این نظام در عرصه های گوناگون هستیم و این نظام خاری در چشم ستمکاران است.

تولیت آستان کریمه اهل بیت(س) بیان کرد:  پس از رحلت امام راحل و تدبیر خبرگان امت و رهبری حکیم و فرزانه و شایسته با عنایات حضرت ولی عصر(عج) سکان این کشور را به عهده گرفتند و امروز می بینیم که به رغم این همه تلاطم این کشتی با تدبیر رهبر انقلاب به راه خود ادامه می دهد و دنیا نیز خیره این همه عظمت است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: مراجع عظام توقعی جز خدمت گذاری مسئولان به مردم ندارند و امیدواریم همه در پست هایی که قرار می گیرند موفق باشد.

امام جمعه قم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش گفت: باید از توان و ظرفیت های مدیران استان برای توسعه استان به خوبی بهره بگیریم و همه به استاندار جدید کمک کنند.

وی اظهارکرد: خرسندیم که بزرگان این کشور علقه و وابستگی خاصی به این شهر و استان دارند، زیرا رییس جمهوری کشور،  دکتر لاریجانی و رئیس قوه قضاییه فرزند قم هستند و به همین ترتیب اکثر مسئولین نظام فرزند قم هستند و امیدواریم مسیر خدمت رسانی به این شهر کریمه اهل بیت(ع) همواره باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha