یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سید مهدی صادقی استاندار جدید قم

حوزه/استاندار قم با اشاره به ضرورت تأمین نظرات علما و مراجع تقلید در توسعه قم گفت: گفت: در مسیرتوسعه قم قطعاً از راهنمایی ها و توصیه های علما و مراجع تقلید بهره مند و آنها را اجرا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید مهدی صادقی ظهر امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: از جمله ضروریات در استان قم، توجه به کار و تلاش و برنامه  های توسعه ای عمرانی است.

وی با بیان این که برخی طرح های عمرانی در استان نیمه کاره رها شده و برخی کارها نیز برنامه ریزی شده ولی در مرحله اجرا خبری از آن نیست، ادامه داد: فضای سبز، امکانات شهری، معماری و...، در شأن و جایگاه قم به عنوان پایگاه تشیع نیست.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به این نقطه برای استان قم، نیازمند همت مضاعف است که باید همه مسئولان دست در دست هم داده و این کار را پیش برند تا در آینده ای نزدیک کارنامه موفقیت آمیزی را به علما و مراجع و مردم قم ارائه کنیم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به ضرورت تأمین نظرات علما و مراجع تقلید در توسعه قم گفت: گفت: در مسیرتوسعه قم قطعاً از راهنمایی ها و توصیه های علما و مراجع تقلید بهره مند و آنها را اجرا  می سازیم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha