دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام  ملک دار

حوزه/ با توجه به حضور رهبر فرزانه انقلاب در مناطق جنگی دفاع مقدس در سال های گذشته، حضور دیگر مراجع تقلید معنویت راهیان نور را دو چندان می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معاون دانش آموختگان حوزهای علمیه پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی: با توجه به حضور رهبر فرزانه انقلاب در مناطق جنگی دفاع مقدس در سال های گذشته، حضور دیگر مراجع تقلید معنویت راهیان نور را دو چندان می کند.

وی افزود: منتظر قدوم مراجع تقلید در مناطق راهیان هستیم؛ چراکه این حضور می تواند زمینه ساز فعالیت های فرهنگی بسیار بزرگ در کشور باشد و موجب شود تا جوانان بیشتری به این مناطق بیایند.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت بخش های گوناگون معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه ارائه و یکی از مهمترین برنامه های آن را اعزام طلاب و روحانیون به مناطق جنگی کشور دانست.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه ابراز داشت: امسال حدود 8 هزار نفر از طلاب و مبلغین برای بازدید و تبلیغ به مناطق راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار استقرار مبلغین در مقرهای گوناگون عملیاتی را یکی دیگر از برنامه های خوب معاونت امور طلاب عنوان کرد و گفت: ایام عید نوروز و تابستان، دو زمان در طول سال برای اعزام مبلغین و روحانیون به راهیان نور می باشد.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha