سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محمد رضا آتشین صدف

حوزه/ عضو انجمن قلم حوزه علمیه قم گفت: بی شک امروزه با توجه به ظرفیت انجمن های علمی حوزه، این انجمن ها دارای مرجعیت علمی در شاخه های مختلف علوم انسانی هستند.

حجت الاسلام محمد رضا آتشین صدف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی در حال حاضر صاحب نظران و متخصصانی در عرصه علوم انسانی در انجمن های علمی حوزه فعالیت دارند که به جهت سواد بالای آکادمیک و نیز تبحر در مباحث دینی و فقهی ، ظرفیت عظیمی در شناسایی و حل مشکلات جامعه دارند که باید به خوبی از آن ها بهره برد.

وی افزود: حتی برخی از اعضای انجمن ها، فراتر از بُعد ملی در عرصه بین المللی نیز صاحب نظر و شناخته شده هستند و مایه افتخار حوزه و نظام اسلامی به شمار می روند.

دبیر گروه علمی مهارت های زندگی موسسه آل یاسین خاطرنشان کرد: جمع شدن تخصص و آشنایی با متون و منابع دینی باعث شده که اعضای انجمن ها در حیطه علوم انسانی مرجعیت خوبی داشته باشند و از دانش و تجربه آن ها بتوان در سطوح مدیریتی و برنامه ریزی علمی و پژوهشی حداکثر استفاده را کرد.

وی افزود: مهم آن است که خروجی تلاش های علمی انجمن های حوزوی به صورت کاربردی در خدمت اهداف متعالی نظام و جامعه اسلامی درآید و بتواند مشکلی از مشکلات را حل کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha