پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه شهدا، تاکید کرد: تکریم و پاسداشت مجاهدت شهدا یعنی صیانت از اسلام و ولایت، چرا که شهیدان در راه حفظ اسلام و ولایت جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، عضو خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره حضور گسترده مردم در تشییع شهدای گمنام در بسیاری از استان ها، اظهار داشت: مردم آمده بودند تا بگویند گذر سال ها سبب نشده تا فداکاری های شهیدان را از یاد ببریم و هنوز هم قدردان آنها هستیم.

وی، تکریم شهدا را تکریم اسلام خواند و گفت: تشییع شهدا یعنی تکریم اسلام و ولایت، چرا که شهیدان در راه اسلام و ولایت جان خود را فدا کردند و کسانی که برای تشییع شهدا آمدند، به شهدا گفتند از درس شما می گیریم و حاضریم همه چیزمان را در راه اسلام و ولایت بدهیم.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر این که «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، بیان داشت: شهدا با لبیک به ندای امام(ره) همه هستی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و امروز هم مردم نیز همان راه را ادامه داده و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا، به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha