دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصلی قدس قم

حوزه/ ائمه جمعه قم بر اتمام هرچه سریع تر ساختمان مصلای قدس قم و اقامه نماز جمعه در این مکان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز  در نخستین نشست ستاد راه اندازی مصلای قدس قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: در تشکیل کمیته عملیاتی باید مراقب بودن این کمیته جنبه تشریفاتی نداشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت اقامه نماز جمعه در مصلای قدس قم افزود: باید با تلاش همه جانبه سعی شود تا با اتمام شبستان مصلای قدس، نماز جمعه در اسرع وقت در این مکان برگزار گردد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی نیز در این نشست گفت: برای اتمام ساختمان مصلای قدس، توجه به بودجه های مردمی خوب است، ولی در مقایسه با نیازهای مالی برای این کار که بیش از 7 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است، نیازمند اعتبارات کلان هستیم.

وی با  اشاره به استفاده از بودجه های عمومی در مراحل مختلف  عملیات ساخت مصلای قدس افزود: باید تلاش کرد با تأمین هزینه هرچه زودتر مصلای قم راه اندازی گردد.

امام جمعه قم با ضروری دانستن تشکیل کمیته عملیاتی برای تسریع در به نتیجه رسیدن ساخت مصلای قدس گفت: کمیته کاری باید از اعضای موجود جلسه یا نمایندگان دستگاه ها تشکیل شود و جلسات منظمی داشته باشند تا کارها دنبال و پیگیری شود.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha