سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ اختتامیه دوره مکالمه عربی حوزه علمیه استان قم

حوزه/ مراسم اختتامیه اردوی مکالمه عربی حوزه علمیه استان قم با حضور مدیر، معاون آموزش حوزه های علمیه، مدیر حوزه علمیه استان قم و مدیران مدارس در مدرسه علمیه امام باقر(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حجازی زاده صبح امروز در اختتامیه اردوی مکالمه عربی حوزه علمیه استان قم که با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: برای نهمین سال است که دوره های آموزشی حوزه علمیه استان قم به میزبانی مدرسه علمیه امام باقر(ع) و با حضور طلاب برتر و ممتاز انجام می پذیرد.

وی ابراز داشت: طلاب در این دوره آموزش مکالمه عربی، 140 ساعت درسی را گذرانده و به پایان رساندند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) خاطرنشان ساخت: این دوره از سی ام تیرماه سال جاری آغاز و جمعا به مدت 35 روز، امروز به پایان رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حجازی با بیان این مطلب که طلاب 7 مدرسه علمیه قم در این دوره حضور داشتند، تصریح کرد: 129 طلبه از مقطع دیپلم و 55 طلبه از مقطع سیکل  در این دوره شرکت کرده بودند.

وی بیان داشت: همچنین در مدرسه علمیه فاطمی قم نیز دوره دیگر آموزش مکالمه عربی برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) قم یادآور شد: دوره آموزش مکالمه عربی حوزه علمیه قم در این دو مدرسه در 14 کلاس و با حضور 17 استاد برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی زاده اظهار داشت: با توجه به برگزاری اولین دوره آموزش مکالمه عربی حوزه علمیه قم، دستاورد خوبی داشته و بیش از 75 درصد از طلاب، به نمره قبولی دست یافته اند.

وی ابراز داشت: طلاب شرکت کننده در این دوره، روز چهارشنبه 4 شهریور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha