سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 357237
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: روحانیون باید اهداف و ابزار دشمن را شناخته و به تناسب تهاجم، برای جلوگیری از فعالیت های دشمن برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی، در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تایباد، که با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن این شهرستان برگزار شد،  اظهارداشت:  ما باید قدردان نعمت ها بویژه نعمت نظام اسلامی، امنیت و وحدت که با لطف الهی و تدابیر ولایت فقیه صورت گرفته، باشیم.

وی قدرشناسی وحدت و قدردانی از خدمات را از راه های پاسداشت نعمتها دانست و تأکید کرد: امروز قدر نعمت وحدت را دانستن جزء استراتژیک ترین مسایل نظام جمهوری اسلامی ایران است و مرزبانان اندیشه و فرهنگ باید هدف را دیده و دست پنهان دشمن در لعاب شعارها را تشخیص دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز باید بدانیم شیعه ای که اقدام به سبّ و لعن می کند به اسلام خدمت نمی کند و وهابی ها که اقدام به تکفیر می کند سنی نیست بلکه عامل دست و ابزار سیاست های آمریکا و انگلیس می باشد.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به حساسیت دیده بانی فرهنگی و دینی در نقاط مرزی کشور و استان با توجه به توطئه های دشمنان اسلام گفت: روحانیت، مرزبانان اندیشه و فرهنگ جامعه می باشند و اگر بخواهیم فرهنگ قرآن و مکتب وحدت آفرین اهل بیت علیهم السلام در جهان جلوه یابد، باید وحدت و تقریب را پیشه نمائیم.

حجت الاسلام مرویان حسینی افزود: روحانیون باید مرزبانان و دیده بان اسلام باشند، دشمن را ببینند، اهداف دشمن را بشناسند و با ابزار دشمن آشنا و به تناسب تهاجم، برای جلوگیری از تهاجم دشمن برنامه ریزی کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تحرکات تکفیری ها گفت: در این برهه از زمان باید آگاهی های سیاسی، بصیرت دینی، تشخیص صف بندی های نظام جهانی و شناسایی اهداف دشمن از این دسته بندی توسط روحانیان دانش آموخته جهان اسلام انجام شود و باید اهل سنت صف بندی خود را از وهابیون و تکفیری ها جدا کنند و در مجالس و محافل، دست نشاندگی این منحرفان را به آحاد مردم گوشزد کنند.

وی افزود: جریان وهابیت و تکفیری، جریانی سیاسی ضد اسلامی است و امروز دشمن از بین نیروهای عادی و عوام سربازگیری می کند، دشمن با سربازگیری از بین مسلمانان نا آگاه به مبانی دینی، چهره اسلام را خراب کرده و قصد جلوگیری از بیداری اسلامی را با اقدامات خود دارد که با بد نام کردن چهره اسلام متأسفانه در این هدف، از سایر اهدافشان موفق تر بوده است.

حجت الاسلام مرویان حسینی به موج و حمله نرم دشمن در بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: امروز باید نگاه مراجع تقلید و علمای بزرگ اهل سنت که مهمترین رمز موفقیت را در وحدت و اخوت اسلامی می دانند را به توده مردم بازگو کنیم و مقوله وحدت و تقریب را گسترده تر و اجتماعی کنیم و بدانیم که کشتار مسلمین و افراد بیگناه، توسط سربازانی که دشمن از بین افراد به ظاهر مسلمان گرفته با این اقدامات تکفیری دشمن خودش را در حاشیه امنی قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha