جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آیت الله رودباری

حوزه/ استاد اخلاق حوزه، طلاب و روحانیون را افسران سپاه امام زمان(عج) خواند و تصریح کرد: طلاب فقط به درس خواندن اکتفا نکنند، بلکه باید تقوا و بصیرت خود را افزایش داده و همواره در صدد پیشرفت معنوی و علمی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از رشت، آیت الله رودباری از اساتید اخلاق حوزه، در این مراسم با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع)، طلاب و روحانیون را افسران سپاه امام زمان(عج) خواند و گفت: طلاب و روحانیون در بهترین مسیر که همانا مسیر اهل بیت(ع) است، قرار گرفته اند و باید با تهجد، تقوا و دوری از گناه، به رسالت خود عمل کنند.

وی با اشاره به این که هجمه های فرهنگی دشمن، ابراز داشت: امروز شاهد هجمه های سنگین دنیای استکبار علیه اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) و ایران اسلامی هستیم، لذا طلاب و روحانیون باید با این تهاجم ها مقابله کنند.

 این استاد اخلاق حوزه تصریح کرد: طلاب فقط به درس خواندن اکتفا نکنند، بلکه باید تقوا و بصیرت خود را افزایش داده و همواره در صدد پیشرفت معنوی و علمی باشند.  

آیت الله رودباری با تاکید بر این که سلاح یک طلبه قلم و علم اوست و کسی در میدان مبارزه پیروز می شود که از علم بالاتری برخوردار باشد، تصریح کرد: طلاب باید از خود بزرگ بینی، تکبر و... دوری کنند  و بدانند که بدون تقوا نمی توان به موفقیت دست یافت.

برپایه این گزارش، در این مراسم جمعی از طلاب حوزه علمیه گیلان به دست آیت الله رودباری معمم شده و رسما به جرگه سربازان امام عصر(عج) پیوستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha