سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام بهرام پور مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ نحوه ورود داوطلبان به مدارس علمیه، مهمترین گلوگاه برای جذب بهترین ها است، براین اساس امسال روش جدیدی از سوی حوزه استان خوزستان برای حضور افراد مستعد در مدارس علمیه، اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در اختتامیه اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، ضمن قدردانی از همدلی و همراهی مدیران مدارس استان در راستای اجرای طرح «جذب محوری»، اظهار داشت: سرمایه گذاری حوزه استان در این زمینه، ارزش افزوده ای است که طلاب را از آسیب های احتمالی مصون می دارد.

وی ادامه داد: این همسو سازی فرصتی مناسب جهت برطرف کردن چالش ها و ایجاد ظرفیت ها و فرصت های جدید در راستای تحقق چشم انداز متعالی حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به الگوی جدید در پذیرش حوزه استان، تصریح کرد: نحوه ورود داوطلبان به مدارس علمیه، مهمترین گلوگاه برای جذب بهترین ها است و روش جدیدی امسال از سوی حوزه استان برای حضور افراد مستعد به مدارس علمیه، اجرا شده است.

وی، همراهی مدیران مدارس علمیه در راستای اجرای موفق این طرح را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: مقدمات این طرح از ابتدای سال تحصیلی گذشته آغاز شد و مدارس در بازه های زمانی مختلف به این طرح پیوستند که نتیجه کلی آن تحقق یک دستاورد ارزش مند بود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در ادامه افزود:  براساس نتایج بدست آمده از این طرح، تنها طلاب واجد الشرایط و نمونه می توانند در مدارس علمیه پذیرش و ماندگار باشند.

وی، وجود تحقیقات میدانی دقیق در کنار ارزیابی های علمی را بخش دیگری از مراحل گزینش و جذب داوطلبان عنوان کرد و گفت: در این زمینه تنها به کار علمی بسنده نشده، چرا که ممکن است برخی اتفاقات پیش بینی نشده بر آن تاثیر منفی بگذارد؛ از این رو با استفاده از تعدادی نیروی زبده و متخصص جمع بندی های نهایی با در نظر گرفتن توامان ارزیابی های علمی و تحقیقات میدانی صورت گرفت.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان از مدیران مدارس علمیه مجری طرح پذیرش داوطلب به شیوه «جذب محور»، تقدیر کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha