چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: یکی از اهداف اصلاحات در عراق، اصلاح دولت است، اما باید در این زمینه به برطرف کردن نا امیدی جوانان نیز توجه کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم تا جوانان ما به عراق و سرزمین و مردم آن پایبند باشند و رسانه ها می توانند نقش خوبی در این زمینه داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از پدیده مهاجرت جوانان عراق اظهار تاسف کرد و گفت: باید کاری کنیم جوانان ما از عراق نا امید نشوند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلاحات در عراق، اصلاح دولت است، اما باید در این زمینه به برطرف کردن نا امیدی جوانان نیز توجه کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم تا جوانان ما به عراق و سرزمین و مردم آن پایبند باشند و رسانه ها می توانند نقش خوبی در این زمینه داشته باشند.

جوانانی که زمان حمله داعش، نه تنها فرار، که مبارزه کردند

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: زمان بروز پدیده مهاجرت جوانان سؤالات زیادی را در ذهن ایجاد می کند، چون این روزها اتفاق جدیدی در عراق رخ نداده و اگر این جوانان می خواستند به خاطر ناامنی مهاجرت کنند زمان حمله داعش به عراق این کار را می کردند، اما در آن زمان علاوه بر اینکه جوانان مهاجرت نکردند بلکه به فرمان مرجعیت سلاح برداشتند و از عراق و مقدست آن دفاع کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha