سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید عمار حکیم در جمع نخبگان عراقی

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: دولت عراق باید اصلاحات را از خود آغاز کند و با تصویب لوایح جدید، خلاهای قانونی توجیه کننده فساد را برطرف سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنرانی روز شنبه خود در جمع نخبگان و متخصصان عراقی خواستار برنامه ریزی بری برطرف ساختن بحران عراق شد و بر حمایت خود از اصلاحات دولتی و پارلمانی تاکید کرد و افزود: اصلاحات واقعی می تواند مانع مهاجرت جوانان به خارج از کشور بشود.

سید حکیم خاطرنشان کرد: دولت عراق باید اصلاحات را از خود آغاز کند و با تصویب لوایح جدید، خلاهای قانونی توجیه کننده فساد را برطرف سازد.

وی افزود: نبرد با داعش و اصلاحات در عراق دو نبرد سرنوشت ساز هستند و مردم عراق باید در هردو میدان پیروز شوند و البته ما باید در نبرد با داعش بر معنویت های خود تکیه کنیم و رسانه ها اخبار مربوط به پیروزی های نیروهای مردمی در برابر داعش را در صدر اخبار خود قرار دهند.

یادآور می شود شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه از جوانان عراقی خواسته بود در مورد مهاجرت به خارج ار کشور تجدید نظر کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha