سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید صدرالدین قپانچی

حوزه/ اصلاحات اقدامی به جا و صحیح است و عراق نیز به برکت آگاهی مردم و رهنمودهای مرجعیت هیچ گاه به بن بست نمی رسد، اما باید توجه داشت که اصلاحات باید مطابق با نظر و مشورت با مراجع و مؤسسات مربوط انجام شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکید کرد اصلاحات عراق باید مطابق با نظر مرجعیت و مؤسسات مربوطه انجام شود.

وی افزود: اصلاحات اقدامی به جا و صحیح است و عراق نیز به برکت آگاهی مردم و رهنمودهای مرجعیت هیچ گاه به بن بست نمی رسد، اما باید توجه داشت که اصلاحات باید مطابق با نظر و مشورت با مراجع و مؤسسات مربوط انجام شود.

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر از سخنان خود گفت: استکبار جهانی عامل اصلی مهاجرت جوانان به خارج از کشور و فتنه انگیزی و جنگ افروزی و بحران سازی در عراق است و همان ها هستند که آتش به جان جهان اسلام انداخته اند و اگر فسادهای مالی و اداری نبود، امروز جوانان ما مهاجرت نمی کردند.

وی افزود: امروز جوانان عراقی مسئول دفاع از کشور هستند و پدران و مادران نیز مسئولیت دارند فرزندان خود را در این زمینه نصیحت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha